Home / ΕΙΔΗΣΕΙΣ / Επικαιρότητα / Το 2011 στην Ελλάδα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Citroen C-Zero

Το 2011 στην Ελλάδα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Citroen C-Zero

Μηδενική κατανάλωση καυσίμων, μηδενικές  εκπομπές CO2 και μηδενικός θόρυβος: με το C Zero, η Citroën διευρύνει την γκάμα των συμπαγών μοντέλων της με μια 100% ηλεκτρική λύση. Το νέο αυτοκίνητο πόλης σχεδιάστηκε για να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερα βεβαρημένες συνθήκες των σύγχρονων αστικών κέντρων με τις συμπαγείς του διαστάσεις, την δυνατότητα ταχείας φόρτισης και την επαρκή αυτονομία για ημερήσιες διαδρομές. Και όλα αυτά σε ένα απόλυτα απομονωμένο από τον θόρυβο κάνοντας τους κατόχους του να ξεχάσουν το θόρυβο της πόλης! Το C Zero είναι μια πραγματική έκφανση τεχνολογίας και δημιουργικότητας που πληροί σήμερα τις προκλήσεις του αύριο.

Έχοντας ήδη περάσει από την γραμμή παραγωγής της περισσότερα από 5,500 ηλεκτρικά οχήματα, η Citroën έχει σημαντική εμπειρία σε μια κατηγορία αυτοκινήτων η οποία θα αναπτυχθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια.

YouTube Preview Image

Με στόχο να λανσαριστεί στην αγορά το τελευταίο τρίμηνο του 2010, το C Zero είναι το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας μετά από το ηλεκτρικό Berlingo First και είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με την Mitsubishi Motors Corporation. Το C Zero αποτελεί άλλη μια απόδειξη του σεβασμού της μάρκας στην προστασία του περιβάλλοντος καθώς η Citroën αποτελεί  έναν από τους πιο καθαρούς κατασκευαστές αυτοκινήτων.


100% ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ
Το Citroën C Zero κινείται με την βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 47 kW ή 64 ίππων από τις 3.000 έως τις 6.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή των 180 Nm, είναι διαθέσιμη από 0 έως 2.000 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός μειωτήρα μιας σχέσης. Ο κινητήρας τροφοδοτείται μέσω ενός συσσωρευτή ιόντων λιθίου τελευταίας γενιάς 330 Volt που αποτελείται από 88 στοιχεία των 50 Ah. Η συγκεκριμένη τεχνολογία διατηρεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, ενώ παράλληλα δεν επηρεάζεται η ζωή της μπαταρίας από τη διαδικασία των μερικών φορτίσεων.

Η φόρτιση του C Zero αποδεικνύεται ιδιαίτερα απλή υπόθεση καθώς προϋποθέτει μόνο  την τοποθέτηση της πρίζας σε μια υποδοχή 220 volt, και διαρκεί έξι ώρες ενώ η κατά 80% φόρτιση απαιτεί μόνο 30 λεπτά χρησιμοποιώντας μονοφασική τροφοδοσία των 125Α με 400V τάση, για απαιτήσεις ισχύος μέχρι 50kWh. Η χρήση του αυτοκινήτου είναι εξίσου απλή. Μόλις ο οδηγός γυρίσει το κλειδί ένας ήχος επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο έχει τεθεί σε λειτουργία. Το Citroën C Zero οδηγείται όπως ένα κλασσικό όχημα με αυτόματο κιβώτιο. Τη θέση του παραδοσιακού δείκτη στάθμης καυσίμου έχει πάρει μία ένδειξη για την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας.

ΑΠΟΔΟΣΗ
Στις μέρες μας οι οδηγικές συνήθειες χαρακτηρίζονται από μικρές καθημερινές διαδρομές που καλύπτουν κατά μέσο όρο λιγότερο από 40km, με το 70% του συνόλου των διαδρομών να αφορούν μετακινήσεις με ταχύτητες κάτω των 30km.

Το Citroën C Zero καλύπτει πλήρως τις ανάγκες ενός εταιρικού στόλου καθώς έχει πάρα πολύ χαμηλό κόστος συντήρησης. Με τέσσερις πραγματικές θέσεις οι οποίες προκύπτουν από το μεταξόνιο των 2,55 μέτρων και το χώρο φόρτωσης των 166 λίτρων, το μοντέλο αυτό είναι εντυπωσιακά αθόρυβο και διαθέτει πληθώρα εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης (υδραυλικό τιμόνι, ABS, TCS, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα, έξι αερόσακους, κλιματισμό και ένα αυτόνομο σύστημα τηλεματικής σε περίπτωση επειγόντων κλήσεων.





ΕΥΚΟΛΙΑ
Οι εξωτερικές διαστάσεις του C Zero με μήκος στα 3,48 μέτρα και 9 μέτρα κύκλο στροφής κάνουν εύκολη την κίνηση του μοντέλου στα αστικά κέντρα. Η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 130 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα είναι εφικτή σε 15 δευτερόλεπτα, ενώ η επιτάχυνση εν κινήσει από τα 60 στα 90χλμ./ώρα είναι μόλις 6 δλ. Η αυτονομία του οχήματος στον μικτό κύκλο φτάνει τα 130χλμ.

CITROEN.GR

Κάντε like για να βλέπετε τα νέα μας:


10 σχόλια

  1. να μας στειλετε στο
    email αν ειναι διαθεσιμο και ποσο κανει

  2. ειναι διαθεσιμο και ποσο κανει να το στειλετε στο email αν ειναι διαθεσιμο ή οχι και ποσο κανει η τιμη

  3. z Bledar Beqiraj po munde me dergo me teper te dhena per makinat elektrike sidomos per Citroen C-ZERO qe me intereson Faleminderit

  4. Opoios katexei C- ZERO , parakalw na mu pei tis entypwseis ty… eyxaristw.

  5. Ενταξει για το Ρεβα αλλα αντιπροσωποια ποια?αν παρουσιασει καποιο προβλημα,υπαρχει καλυψη ή ειναι χυμα τα πραγματα και αντε να βγαλεις ακρη?

  6. με 12000€ οαιρνω ενα καλο κινεζικο με 160 χιλ αυτονομια και 90χλμ τελικη..πρεπει να ειναι citroen? Παντος φιλε το reva ειναι καλη λυση..Ινδικο μεν αλλα καλο.

  7. ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΓΚΑΡΑΖ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ 16000 e

  8. Σιγουρα εχει πάνω απο 12000 ευρω! Δυστηχώς υπολογίζω γυρω στις 18000 να κάνει! 12000 εχει το reva που και να σου το χαρίσουν θα το σκεφτεις πολύ να το πάρεις! Οπότε υπολογίστε γυρω στις 18000 και βάλε…

  9. ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ? ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 8000 ΕΥΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΡΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ?

  10. το βασικοτερο !!!!!!!!!!!!!!!!
    Η ΤΙΜΗ ??????????

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ:

Το email σας δεν θα φαίνεται δημόσια.Τα υποχρεωτικά πεδία είναι με αστερίσκο *

*

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>